Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Rynek Turystyczny:

Nowa generacja podróżników - Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów

M-S-M

Kilka słów:

Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele.

Nowa generacja podróżników - Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów

Więcej

21. Targi Lato - inspirujący smak podróży

LA

Kilka słów:

Oferta wystawców wykraczała poza granice Polski i nie pozostawiała łatwego wyboru. Z najnowszymi trendami nadchodzącego lata zapoznali się także przedstawiciele branży turystycznej. Wielu z nich wzięło udział w spotkaniach i dyskusjach merytorycznych przewidzianych w programie targów.

21. Targi Lato - inspirujący smak podróży

Więcej

Targi TT Warsaw - podróż dookoła świata w klasie biznes

LA

Kilka słów:

Nie bez powodu Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw uznawane są za największe wydarzenie branży w Polsce. 23. edycja targów, podczas której została zaprezentowana oferta ponad 450 wystawców z 47 krajów świata, zgromadziła przedstawicieli biznesu turystycznego oraz pasjonatów podróżowania.

Targi TT Warsaw - podróż dookoła świata w klasie biznes

Więcej

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

M-S-M

Kilka słów:

Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1 - 2 procent oraz o stworzenie tysięcy nowych miejsc pracy. Fakt ten szczególnie dobrze uświadamiają sobie przedstawiciele branży i goście cyklu Meetings Week Poland.

Meetings Week Polska 2015: Przemysł spotkań to branża warta uwagi i inwestycji

Więcej

Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące

M-S-M

Kilka słów:

Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland – wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: „Książka oddana – radość przekazana” oraz „Obiegnij Narodowy”. Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.

Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące

Więcej

Branża hotelarska oczekuje większego wsparcia od państwa

M-S-M

Kilka słów:

Już w maju 2014 r. Krzysztof Milski (prezes Polskiej Izby Hotelarstwa)przedstawił na posiedzeniu Komisji Turystyki Sejmu RP "Diagnozę zahamowań w rozwoju polskiej branży hotelarskiej" – o czym przypomina dzisiaj Onet.pl.

Branża hotelarska oczekuje większego wsparcia od państwa

Więcej

Korzystne zmiany – nowe możliwości

M-S-M

Kilka słów:

Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej

Korzystne zmiany – nowe możliwości

Więcej

Korzystne zmiany – nowe możliwości. Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej

PR

Kilka słów:

Nowe sektory na tegorocznej edycji targów wzbogacą dotychczas prezentowaną ofertę turystyczną. Zmiana terminu, to odpowiedź na oczekiwania branży, ale też i organizacji turystycznych.

Korzystne zmiany – nowe możliwości. Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej

Więcej

Marka lokalna dźwignią turystyki

PR

Kilka słów:

15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Marka lokalna dźwignią turystyki

Więcej

Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD

M-S-M

Kilka słów:

W 2011 roku 29 proc. usług turystycznych zostało kupionych przez Internet, co stanowi 34 proc. wzrost w stosunku do roku 2010.

Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD

Więcej

Strona: 1 2

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.